Bakbromfiets restauratie:)

Post hier je links

Postby Bart » 17 Apr 2011 12:53

Gheh,

Ja da's beter hè, dikke kokers.

ik heb mijn bak helemaal van dikke kokers (niet zo dikwandig, hoeft niet als de 'diameter' maar groot is) in elkaar gelast.

Wat zijn verdere bouw-plannen?
Bart

Postby Reinier » 18 Apr 2011 16:59

Heey

ja veel beter, sindsdien niet meer stukgegaan ook(ook wel fijn, met de gedachte dat ik van de zomer 800 km naar berlijn heen en terug wil doen)

Voorlopig geen bouw plannen, heb me uitlaatsteun wel laatst verandert, voor de nieuwe fluisteruitlaat(niet te zien op het plaatje) en om de speling tussen het wiel en de uitlaatsteun wat te vergroten.
dit is goed gelukt,

Misschien dat ik ooit nog eens een nieuwe achterbrug ga maken, maar.. dat moet ik nog even afwachten, deze doet het an sich prima namelijk..!(hier en daar alleen wat "slordig")

Wat ik wel ergens in de komende weken ga doen, is me bak(hout) opnieuw in de verf zetten, hier en daar is de lak daar toch beschadigd door gebruik(fietsen vervoeren etc.) en ik wil die kap nu met een wat duurdere rode verf spuiten. ook me dashbord wil ik herontwerpen en een nieuwe voor maken.

Verder misschien elektra bij me stuur wat meer wegwerken op een nette manier, maar dat komt allemaal wel.
-Reinier-
Reinier

Postby Reinier » 25 Apr 2011 19:49

Image

Image

Bij de poffertjeskraam in Laren (en ja ze waren lekker :-p)
-Reinier-
Reinier

Re: Bakbromfiets restauratie:)

Postby Reinier » 15 Mar 2014 23:14

Image

Eerste zomerdagen!
-Reinier-
Reinier

Previous

Return to Foto's/Filmpjes