Hoi luitjes, ik zal mij even voorstellen.... HELLSCHICKIE is the name

woon in Groningen Heb 3 motoren en 1 off the road brommer (TOMOS NTX) zeldzaam volgens mij, maar het probleem is met die tweewielers ik kan geen extra spullen mee nemen. En heb in het verleden van kameraad een bakbrommer geleend, dat was zooooooo vet tof dat als ik als ik er zelf 1 kon krijgen dan zou ik het kopen. Nou nu is het eindelijk zo ver dat ik mijzelf de trotse eigenares van een bak brommer mag noemen, dat komt mooi uit want ik heb toch geen autorijbewijs, En daarbij autos zijn praktisch maar ohwww zoooo saai, dus denk niet dat ik ooit voor een autorijbewijs ga in mijn leven laat staan een auto ga kopen. Tenzij ik ooit teveel geld krijg natuurlijk, maar dat zie ik dan nog wel. Maar nu komt het, ik kon niet ergens ontdekken dat er een bakbrommer club of toerclub is. Wel de bakbrommerraces, waar men samen komt eens in de zoveel tijd voor wedstrijden en gezelligheid. Maar niet zoals bij motoren toer clubs of zelfs (schakel)brommer toer clubs zo iets kan ik nergens ontdekken bij de bakbrommer rijders.

(Tenzij ik iets over het hoofd heb gezien, laat het mij even weten dan.) En als andere mede bakbrommer rijders er ook zo over denken, waarom starten wij samen dan niet iets in die richting? Leuk toch? vriendschap samen toeren met zijn allen, maar zo iets kan ik niet in mijn uppie. Dus shout it out

, alle hulp is welkom om dit op poten te zetten
Grtjes HellsChickie...