JAAAAAA, het kenteken is binnen.
Wat: apollo
Framenummer: 77***90
In eerdere topics is gesuggereerd dat de eerste twee cijfers van het framnummer het jaartal aangeven, tellend vanaf 69. Mijn brommer komt dan uit 2046. En de laatste twee cijfers zouden 02 moeten zijn.....
Blijkbaar vindt de RDW dat geen vereiste.
Nu is het wel zo dat mijn bak een ronde framebuis heeft i.p.v. een vierkante. Betekent dat met zekerheid dat mijn brommer uit de gazelle fabriek komt en niet bij truckbouw vandaan? Misschien dat de bovenstaande framenummeropbouw alleen in aalten is toegepast? Ik weet het niet.
Wat ik wel heb gedaan is het typegoedkeur ingeslagen. Dit op advies van de politie utrecht, afdeling schaverijstraat. Voor de kenners in Utrecht: daar belandt je brommer voordat-ie de shredder in gaat. (Lucky me, ik kreeg m'n apollo terug na inname, gebeurde 5 jaar geleden ofzo). Daar ben ik dus langs gegaan om info los te peuteren die zij hebben over m'n brommer en soms is de politie toch effe je vriend. 4 dagen na het schouwen kreeg ik m'n papieren. geen foto's hoeven sturen, helemaal niets.
Dus iedereen met een apollo met "afwijkend" framenummer. Typegoedkeur inslaan en gaan!