Waarom is er geen bakbrommer (toer) club?

voor je verhalen enzo ....

Waarom is er geen bakbrommer (toer) club?

Postby HellsChickie » Wed Aug 24, 2011 10:33 am

Hoi luitjes, ik zal mij even voorstellen.... HELLSCHICKIE is the name 8) woon in Groningen Heb 3 motoren en 1 off the road brommer (TOMOS NTX) zeldzaam volgens mij, maar het probleem is met die tweewielers ik kan geen extra spullen mee nemen. En heb in het verleden van kameraad een bakbrommer geleend, dat was zooooooo vet tof dat als ik als ik er zelf 1 kon krijgen dan zou ik het kopen. Nou nu is het eindelijk zo ver dat ik mijzelf de trotse eigenares van een bak brommer mag noemen, dat komt mooi uit want ik heb toch geen autorijbewijs, En daarbij autos zijn praktisch maar ohwww zoooo saai, dus denk niet dat ik ooit voor een autorijbewijs ga in mijn leven laat staan een auto ga kopen. Tenzij ik ooit teveel geld krijg natuurlijk, maar dat zie ik dan nog wel. Maar nu komt het, ik kon niet ergens ontdekken dat er een bakbrommer club of toerclub is. Wel de bakbrommerraces, waar men samen komt eens in de zoveel tijd voor wedstrijden en gezelligheid. Maar niet zoals bij motoren toer clubs of zelfs (schakel)brommer toer clubs zo iets kan ik nergens ontdekken bij de bakbrommer rijders. :shock: (Tenzij ik iets over het hoofd heb gezien, laat het mij even weten dan.) En als andere mede bakbrommer rijders er ook zo over denken, waarom starten wij samen dan niet iets in die richting? Leuk toch? vriendschap samen toeren met zijn allen, maar zo iets kan ik niet in mijn uppie. Dus shout it out :o , alle hulp is welkom om dit op poten te zetten

Grtjes HellsChickie...
HellsChickie

Re: Waarom is er geen bakbrommer (toer) club?

Postby irmin » Sat Sep 03, 2011 11:39 am

Een club suggereert een georganiseerd verband. ledenlijsten. administratie. Daarvoor zijn de meeste bakbrommerrijders te anarchistisch. :)
Nu is het gewoon zo: iemand die zin heeft een tochtje te organiseren: ga d'rvoor. gezellig. met vrienden en bekenden.
Daar heb je gen club voor nodig.
irmin

Postby Vinz » Sat Sep 03, 2011 8:18 pm

ledenlijst zonder achternamen ;)
Het leven is niets zonder brombakfiets
Vinz

Postby irmin » Sun Sep 04, 2011 11:26 am

Het gaat mij helemaal niet om achternamen of anonimiteit.
Ik zie gewoon het nut niet van een club. Als iemand een toertje organiseert of een avondje barbecuen interesseert mij dat geen biet of er club bij staat of niet. Dus waarom zou je die moeite doen? Ik zat nog wel eens op het 4-takt forum en het enige wat ik daar mee kreeg van de Honda vereniging was dat er te weinig actieve leden waren en dat het clubblaadje niet vol kwam en dat je 15 euro moest betalen, zodat je 1x per jaar mee mocht rijden met een toer.
Als niet-lid kon ik op grond van de naar buiten sijpelende informatie geen enkele reden bedenken om wel lid te worden. Ik zie geen meerwaarde in een club. Maargoed, ik ben dan ook een ouwe chagerijn, misschien dat dat meespeelt.
irmin

Postby Vinz » Sun Sep 04, 2011 6:18 pm

T was maar een geintje :wink:
Het leven is niets zonder brombakfiets
Vinz

Postby HellsChickie » Mon Sep 05, 2011 10:18 am

Ja jongens dat is ook wel weer zo, een hele romsloom. Dan maar gewoon hier wat afspreken samen en gewoon karren met die handel :wink: zonder al die poespas
HellsChickie

Postby 101peters » Mon Sep 05, 2011 6:20 pm

Precies, romsloom en poespas krijg je vanzelf als je gaat rijden, georganiseerd of niet. En als je het gewoon leuk vind om te organiseren, zijn er genoeg momenten om je uit te leven. Of zet zelf iets op poten. In je eentje of met een hele club, eh, meute.

Zo dus:

Hey Irmin! Komen jullie de 16e of de 17e barbaarknoeien bij ons? Kunnen we het gelijk over de week erop hebben!
Dan nodig ik nog wat meer 3-wielers uit de buurt uit. Gazelli!

Simpel toch?
101peters

Postby Amro » Mon Sep 05, 2011 7:28 pm

Handje in de lucht
If 42 is the question. What's the answer?
Amro
Site Admin

Return to algemeen