Hoi,
Ik ben dimitri, 43, molenaar, timmerman/scheepsbouwer/molenmaker en knutselaar, luister naar luide muziek en hou van bier. Ik ben sinds vorig jaar eigenaar van een Gazelle 707 trapezium wrak. Heb het ding gekocht in Sloten van Rico en heb me de afgelopen maande een beetje ingelezen op internet en zodoende op dit forum terecht gekomen.
Dit is de bakbrommer (de bak met het afdak)
http://www.flickr.com/photos/jacquesmou ... /lightbox/ http://www.flickr.com/photos/jacquesmou ... /lightbox/
Er hing een Suzuki 50cc blok onder en alles, echt alles, zat op een beroerde manier aan elkaar gelast
Laat ik gelijk maar beginnen met een aantal vragen.
Wie kent deze bak en kan/wil me een beetje inlichten over de geschiedenis ervan?
Er is kennelijk iets mee aan de hand (geweest) want tijdens het schoonmaken van het frame kwam ik erachter dat er 2 framenummers over elkaar heen staan geslagen. Het laatste nummer wat erin is gemept begint met een 03 en eindigt op 68 en het vagere oorspronkelijke nummer begint met 20 en eindigt op 28 of 23.
Anyway geen zuivere koek.
Heb Rico vorige week een mailtje gestuurd of ie me aan een verkoopbewijs kan helpen maar vooralsnog niets van hem gehoord.
Tevens de diefstalsite waar je op framenummer kan zoeken geprobeerd maar daar komt ie, gelukkig, niet op voor.
Voor ik meer kosten ga maken (jetzt € 100 frame, € 100 zundapp 3 hand, € 30 Triumph tank, € 20 achterveren, € 10 achterbrugas, € 18 bussen achterbrugas) wil ik zeker weten dat dit projekt gaat lukken. EN HOOP IK DAT IE NIET IS GEJAT!
Bij deze dus. Ik hoop dat ik van jullie een beetje gunstige info krijg waardoor ik verder kan met de volgende stap. Kenteken!
Het mooist is natuurlijk om het oorspronkelijke bouwjaar op het kenteken te krijgen (zeker i.v.m. klassieke brommerverzekering). Maar als dit me niet gaat lukken wat kan ik voor premie verwachten voor een eigenbouw bak? En kan ik indien ik voor D 5028 type goedkeur ga gewoon met een kaal frame naar de RDW of moet ie rijden?
Nogmaals, alle info is welkom.
groet,
dimitri