apollo gazelle bakbrommert te koop

Ik heb een ...

apollo gazelle bakbrommert te koop

Postby albatros » Fri Sep 07, 2012 5:06 pm

Mooie Apollo Gazelle bakbrommer te koop uit 1972, met twee sturende voorwieltjes. Ex-ijsco wagen geweest.
Motorblokje: 50 cc van Zundapp 50 CS , 3 versnellingen handbak met geforceerde luchtkoeling . GEEN HELMPLICHT. Dus lekker scheuren met wapperende haren. Of met kinderen in de bak een ijsje gaan halen. Veel bekijks en veel waardering. Het is een mooie klassieker die in stijl is opgeknapt. Nieuwe achterband, nieuwe achterremvoering in remtrommel, nieuw zeer groot achtertandwiel, twee sturende voorwielen, twee zweefzadels van Koets, nieuwe electronische ontsteking, nieuwe carburateur, houten laadbak met voorklep, in houten laadbak een houten afsluitbaar kistje tbv gereedschap, dekzeil over houten laadbak, 3 handversnellingen, geforceerde koeling, onderstel van bak is geschuurd en in hamerslag gezet, bak geschuurd en meerder keren gelakt, hoekstaal op de hoeken van de bak gemonteerd en in hamerslag gezet,nieuwe electra dozen onder de bak, brommer kenteken, geen helmplicht voor bestuurder en meerijder. 2 takt meng-smering van 2 takt olie en euro 95 in verhouding 1 : 35. Oldtimer verzekering € 35,-- per jaar. Snelheid : 44 km/h. Trommelrem achter en 2 trommelremmen voor. Mocht je de bak niet mooi vinden , of kleiner willen maken, geen probleem, deze is gemakkelijk los te maken van het frame. Meer foto’s zijn beschikbaar
albatros

Re: apollo gazelle bakbrommert te koop

Postby andor » Tue Sep 11, 2012 10:13 pm

en de prijs?
andor

Postby albatros » Wed Sep 12, 2012 3:00 am

de prijs is 1500 euris. Ik zoek me gek hoe ik foto's kan uploaden, ben er niet zo''n held in. Voor foto's moet je op marktplaats en speurders kijken.
albatros

Postby NIX » Sun Sep 23, 2012 7:28 pm

Online zetten op Flicker of imageshack en dan die link posten tussen de img tags die je bovenaan je typvakje ziet.
NIX

Postby andor » Sun Sep 23, 2012 8:46 pm

andor

Return to Aangeboden