Hi!
Zo'n vijf jaar geleden kocht ik een zo goed als rijdende Apollo bakbrommer van een vriend. Alleen de carburateur moest worden vervangen, en ik dacht: als ik toch bezig ben, vervang ik de wat oude bak en kijk ik samen met iemand die er echt verstand van heeft, het motorblokje na.
Inmiddels is het vijf jaar later, ligt er een motorblokje in mijn schuur en staat er een frame onder een zeiltje. Kortom: zonde!
Wie gaat er mee aan de slag en wil het zwikkie voor een mooie prijs van me overnemen?
Wat er ligt: een zundapp motorblokje, Apollo frame, en wat losse zaken als uitlaat, kop- en achterlampen, nieuwe bedrading voor electra en zo'n grote beschermbak voor om de motor. Destijds vertelden verschillende bakbrommerfanaten (...:S) me dat het een kwestie is van in elkaar zetten en rijden, maar inmiddels moet het frame wel worden geschuurd en opnieuw in de verf en ligt het blokje zoals gezegd al tijden stof te happen.
Ik vraag 350 euro: Effe mailen of bellen als je geïnteresseerd bent, meer wilt weten of wilt komen kijken.
Groet
Joos
06-16096522
joosje_joosje@yahoo.com