Lely bakbrommert

Ik wil een andere ...

Lely bakbrommert

Postby bert » Sat Feb 09, 2008 10:13 pm

Hoi bb vrienden!
Ik heb vandaag een Lely bb van de pers gered :D ! Heel tof, maar ik hoef 'm zelf niet. Ik heb al een Lely en een Apollo en ik hoef niet nog meer zooi, je kan toch maar op een ding tegellijkertijd rijden.
Het is een helemaal orginele Lely. Een plaatje ervan staat op de site van Kliko (bakbrommers.nl) als je Lely aanklikt, is het het onderste plaatje, die met het JLO 2 handbak blok.
De bb is helemaal kompleet, maar heeft 30! jaar in een garagebox gestaan en heeft wel wat liefde nodig...Er mist wel een remplaat van een voorwiel, en de vorige eigenaar heeft 'm in 2 stukken geslepen, net na de remtoestand, dus gemakkelijk te lassen :D
Ik wil het ding graag ruilen tegen een lopend zundappblok voor op m'n andere Lely (geen 3 hand bak), en het liefste met iemand die het ding wil opknappen om erop te gaan RIJDEN en niet om 'm op te slaan ofzo.
Laat het maar weten als je interesse hebt, groets Bert (13)
bert

Postby Vinz » Mon Feb 11, 2008 11:25 pm

Ha mooi verhaal!
Jammer dat ie wel door de midden is gezaagd.
Mischien handig om te vermelden waar je woont :)
Het leven is niets zonder brombakfiets
Vinz

Postby bert » Tue Feb 12, 2008 7:43 pm

Utreg
bert

Postby 805 » Wed Mar 26, 2008 11:21 am

hee bert.
beviel je electro ontsteking op de terugweg naar urtech?
viktor wil mischien ook 1 kopen, denk je dat je minder power heb?
805

Postby bert » Wed Mar 26, 2008 11:46 am

Nee man, dat ik weinig power had ligt aan mij, niet aan die ontsteking :lol: Als je het geld er voor hebt en je hebt niks leukers om het aan uit te geven zou ik het gewoon doen, maak je Kliko ook blij.
We zijn trouwens wel goed thuis gekomen in 5 en eenhalf uur, lekker wind tegen en veel sneeuw en hagel! fijn.
bert

Return to Ruilen