Ik gooi even een foto-overzicht hier neer.
Interessante zaken zijn:
-wielbouten origineel m10x1,25.
-lagerbussen van de A-frames/wishbones zijn niet van rubber, niet van nylon, maar aan de voorzijde naaldlagers en achter lagers met ronde (draaibare binnenbus. (met een tolerantie in de hoek zeg maar).
-Brembo hydraulische remklauwen.
-Een ook voor de Quad niet kloppend Ackerman principe, ik heb het aangepast.
Het betreft hier een Kawasaki motorquad voorwielophanging, maar dat hadden jullie natuurlijk al lang gezien aan de groene kleur....?
Uiteraard heb ik verder alle andere zaken gecheckt en zo goed mogelijk, naar eigen inzicht toegepast, Naloop, Camber, etc... Maar wat zijn goede waardes voor toepassing bij een bakbrommer, en welke eigenschappen wil je, puur racing of ook lekker weggedrag? Dus iedereen die hier mee bezig is / reeds zoiets heeft: Wellicht ook fijn om eens wat waarden hier neer te zetten?
Bijvoorbeeld naloophoek/afstand. etc....
-Ik heb een naloop hoek van 5 graden.
-Een toespoor van 3 [mm], een bakbrommer is niet zo zwaar dus niet te veel toespoor naar mijn mening.
-Een negatieve wielvlucht / camber van zo'n 4 graden.
-Een bijna neutrale schuurstraal, iets positief (zo'n 10 [mm]).





