Honda NSR probleem

voor je vragen over 2-tact motoren, carberateurs, koppelingen en versnellingen

Honda NSR probleem

Postby arno » Mon Feb 08, 2010 9:06 pm

Hallo, ik ben bezig met een nsr-blokje, omdat ik dit jaar met 50cc wil crossen. Gaat al best goed, maar ik heb inmiddels een beetje ruzie met het ding, want de krukas-keerring aan de koppelingskant loopt er steeds uit. En met steeds bedoel dat ik er 5km mee kan rijden nadat ik 'm vervangen heb. Een paar uur sleutelen voor 10 minuten rijplezier, best kut. En de laatste keer heb ik er extra op gelet dat de keerring echt ver genoeg aangedrukt zat, maar helaas.
Wie weet hoe dit op te lossen is, want het kost me teveel tijd en geld aan nieuwe keerringen.
Alle ideeën zijn welkom
mogen wij eeeeven overgeven?!
arno
 
Posts: 39
Joined: Sat Oct 27, 2007 1:26 am
Location: Utrecht

Postby belgobak » Tue Feb 09, 2010 12:27 pm

hi

heb ooit es gezien dat een dichting werd vastgeplakt met vloeibare pakking
die briune van valma, dat spul plakt echt overal aan
nadeel is wel dat je druk in je charter opbouwt

groeten,pascal
bakbrommer twee in de verrijzenis!!
ciao porter, gemotoriseerd plaatwerk
belgobak
 
Posts: 103
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:51 pm
Location: waregem!

Postby Michiel » Tue Feb 09, 2010 6:29 pm

vastplakken idd, gewoon met secondelijm
User avatar
Michiel
 
Posts: 45
Joined: Tue May 08, 2007 6:02 pm
Location: Krimpen a/d IJssel

Postby bert » Tue Feb 09, 2010 7:05 pm

zundapp blok kopen.
bert
 
Posts: 83
Joined: Thu Apr 12, 2007 10:25 am

Postby zundaap » Tue Feb 09, 2010 7:31 pm

maar bij een 2 takt is je carter druk super belangrijk, warom denk je dat een krukas met volle wangen harder loopt..
User avatar
zundaap
 
Posts: 96
Joined: Mon Oct 15, 2007 7:12 pm
Location: dieren

Postby belgobak » Tue Feb 09, 2010 7:33 pm

hi

nsr charters kun je opvullen epoxy, ga je nog harder van!!

groeten, belgogek
bakbrommer twee in de verrijzenis!!
ciao porter, gemotoriseerd plaatwerk
belgobak
 
Posts: 103
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:51 pm
Location: waregem!

Postby arno » Tue Feb 09, 2010 7:37 pm

bert wrote:zundapp blok kopen.


nee bert, 120cc viertakt!
mogen wij eeeeven overgeven?!
arno
 
Posts: 39
Joined: Sat Oct 27, 2007 1:26 am
Location: Utrecht

Postby arno » Tue Feb 09, 2010 7:41 pm

zundaap wrote:maar bij een 2 takt is je carter druk super belangrijk, warom denk je dat een krukas met volle wangen harder loopt..


op de een of andere manier blijkt dit blok zoveel druk op te bouwen dat het genoeg is om een keerring eruit de duwen.
heeft iemand dit al eens meegemaakt?
denk dat ik ga proberen te plakken met industriële vloeibaar rubber(technobond), kun je ook ashoezen van auto's mee plakken.
Maar als dat ook niet werkt ga ik toch terug naar bovengenoemd plan :shock:
mogen wij eeeeven overgeven?!
arno
 
Posts: 39
Joined: Sat Oct 27, 2007 1:26 am
Location: Utrecht

Postby Reinier » Tue Feb 09, 2010 7:42 pm

JAAAAAH
rijd wel lekker inderrdaad:P
-Reinier-
Reinier
 
Posts: 246
Joined: Sun Sep 14, 2008 12:16 pm
Location: Zeist

Postby knorrepot » Wed Feb 10, 2010 9:55 am

loctite lagervastlijmspul (groen meen ik), dat is daarvoor gemaakt.
Ben
knorrepot
 
Posts: 335
Joined: Thu Feb 07, 2008 10:03 pm
Location: Zaandam

Next

Return to 2-tact

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron