Kentekens, gezeik of niet?

Waar rij ik eigenlijk op rond ? Waar staat het framenummer ?

Postby irmin » Tue Nov 15, 2005 12:47 pm

Goed werk!!!!
irmin

Postby Giel » Wed Nov 23, 2005 3:35 pm

Hallo allemaal,

zijn er ook mensen die iets afweten van kentekens op andere bakbrommers? Ik heb altijd gedacht dat ik een huisman had, maar huisman schijnt nooit bakken met zwenkwielen gemaakt te hebben, dus nu is het ineens een gazelle ofzo.
Mijn bak heeft dus zwenkwielen en 2 ronde buizen onderaan het frame, met de bladveren van voor naar achter. Weet iemand wat het merk/type is? Ik heb ook alleen een framenummer, ik ben dus opzoek naar informatie die mij aan een kenteken kan helpen.

mvg
Giel
Giel

srg

Postby bart beekhuizen » Mon Dec 19, 2005 11:40 am

Image
klik op het plaatje voor vergroting.

ik heb dit op mijn apollo bb staan, ik kom er niet helemaal uit of ik nu een probleem heb net schouwen en op kenteken krijgen.
kan iemand het me vertellen?
bart beekhuizen

nieuws

Postby nino » Thu Jan 19, 2006 2:32 pm

ik vroeg me af of een van jullie al goed nieuws heeft over dat gezeik met die keuring of is er een van jullie al zo dapper geweest om het zich te laten keuren zoja is het gelukt en hoe is het je gelukt

nino
het leven is stommer zonder bakbrommer
nino

Postby Giel » Tue Apr 18, 2006 5:51 pm

Vandaag heb ik m'n goedkeuringsnummer in m'n frame geslagen. Morgen ga ik maar eens naar de schouwing, ik ben benieuwd....

grt
Giel

Re: nieuws

Postby Giel » Wed Apr 19, 2006 1:38 pm

nino wrote:ik vroeg me af of een van jullie al goed nieuws heeft over dat gezeik met die keuring of is er een van jullie al zo dapper geweest om het zich te laten keuren zoja is het gelukt en hoe is het je gelukt

nino

Ik kom net van de schouwing. De beste man wilde eerst niet meewerken want hij dacht dat ik mijn bak zelf had gebouwt (Eikel). Hij heeft het bloknummer, framenummer (6 cijfers) en typegoedkeuringsnummer (D8111) genoteerd en in de computer ingevoerd. Je krijgt daarna van hen een bewijsje van de schouwing (15,- ) en dat lever je dan in bij het postkantoor (22,50). Nu maar hopen dat de RDW het allemaal goed vindt. Ik heb hem opgegeven als een Gazelle carrier. Ik ben benieuwd wat ik over 2 weken in de bus krijg.

groet
Gilian
Giel

Postby Panoramix » Sat May 20, 2006 8:46 pm

Giel wrote:Hallo allemaal,

zijn er ook mensen die iets afweten van kentekens op andere bakbrommers? Ik heb altijd gedacht dat ik een huisman had, maar huisman schijnt nooit bakken met zwenkwielen gemaakt te hebben, dus nu is het ineens een gazelle ofzo.
Mijn bak heeft dus zwenkwielen en 2 ronde buizen onderaan het frame, met de bladveren van voor naar achter. Weet iemand wat het merk/type is? Ik heb ook alleen een framenummer, ik ben dus opzoek naar informatie die mij aan een kenteken kan helpen.

mvg
Giel

Waarschijnlijk een oude Batavus/Gazelle een voorloper van de Apollo .
Panoramix

Previous

Return to Wat is het ?