ik heb een vraag
het gaatover mijn frame nummer en de het daarbij hoorende typegoedkeurinsnumer.
mijn vraag daarbij is dat mijn frame rond is in ieder eval de hoofdbuis waar alles aan vast en nu heb ik gehoord dat dat een van de eerdere bakbrommers is (uit de jaren 60 of zo iets) maar het frame nummer dat ik heb gevonden (op een driehoekig vlak stuk metaal dat aan mijn hoofdbuis vast zit de achter brug zit er ook aan) maar dat klopt niet met het bouwjaar als ik dat sommetje van dat andere bericht doe mijn frame nummer is 2203738 dat zou beteken dat hij uit 1991 moet komen en ik heb dus geen typegoedkeuringsnummer.
nu wil ik weten of er meer van mensen met ronde buisframes zijn en die mij kunnen vertelen wat hun framenummer is en of ze een typegoedkeuring hebben wat ik wil hem binnekort wel op de weg krijgen (ben al een half bezig met opknappen en rijd nog steed niet) en dat kenteken word ook nog veel gedoe
of mensen mij dus kunnen vertellen hoe het met hun ronde frames is en uit welk jaar ze zijn en wat hun frame nummer is want dan kunnen we dat ook even uitzoeken hoe het verder moet gaan en uit welk jaartalen de meeste ronde brommers zijn
alvast bedankt voor je hulp
nino