Kenteken

(Gazelle) Apollo (Truckbouw)

wel ff op rdw wachten

Postby bon » Tue Oct 24, 2006 11:12 pm

Mijn bak ook allerlei onderdelen, gaat prima bij schouwing hoe dan ook, als je maar hem daar krijgt was alles, en framenummer en typegoedkeur staan bij mijn appolo links op vierkante buis terhoogte begin buis.

bon

ff schuren dan scheuren
bon

Postby Vrijbuiter » Wed Oct 25, 2006 6:46 pm

Beste Bakbrommer-Piloten,

Goed, ik weet nu dat ik een 707 bezit..... Ik kan alleen geen framenummer ontdekken.... :shock: Hoe creatief mag ik zijn met slagletters.....?? dat rondje met nl is wel te doen lijkt me, maar nu zit ik nog met de getallen...... en hoe groot zijn de gebruikelijke slagletters....??
hoeveel zijn het er en zijn ze nog op een bepaalde manier gegroepeerd.....?? Kan iemand een voorbeeld laten zien van een kenteken van een apollo 707.....??
Mijn dank is groot,

Pieter.
Vrijbuiter

Postby irmin » Thu Oct 26, 2006 11:43 am

hee pieter

dat wordt opschieten.

Ik heb al allerlei formaten cijfers voor het framenummer gezien, varierend van 6 mm tot 10 mm.
De NL keur verschilt ook wel ooit. Mijn typegoedker heeft NL van 4 mm hoog met een 8mm rondje. De D8111 (ook jouw nummer) is 3mm hoog. Dit formaat is vrij algemeen.
irmin

Postby Herb » Thu Oct 26, 2006 2:32 pm

Hoop voor je dat t lukt.
Last edited by Herb on Mon Oct 30, 2006 7:08 pm, edited 1 time in total.
Herb

Postby Panoramix » Thu Oct 26, 2006 3:20 pm

Herb wrote:Ja je kunt wel een nr verzinner, maar zorg dat het begint met 05 en eindigd met 02. Daar horen dan 3 cijfers tussen welke de rdw verteld de hoeveelste bakbrommer het is die dat jaar gemaakt is.
04 is dan het bouwjaar en 02 staar er volgens mij bij elke apollo achter.
Dus maak bv. 0524502.

Hoop voor je dat t lukt.
Mocht je t zeker willen weten moet ff kontakt opnemen met bakbrommers.nl

Niet alle framenummers eindigen op 02 !
Begincijfers lopen van 00 t/m 23 .
Hogere begincijfers komen ook voor .
Panoramix

Postby bakbrom65 » Thu Oct 26, 2006 5:28 pm

Vrijbuiter wrote:Beste Bakbrommer-Piloten,

Goed, ik weet nu dat ik een 707 bezit..... Ik kan alleen geen framenummer ontdekken.... :shock: Hoe creatief mag ik zijn met slagletters.....?? dat rondje met nl is wel te doen lijkt me, maar nu zit ik nog met de getallen...... en hoe groot zijn de gebruikelijke slagletters....??
hoeveel zijn het er en zijn ze nog op een bepaalde manier gegroepeerd.....?? Kan iemand een voorbeeld laten zien van een kenteken van een apollo 707.....??
Mijn dank is groot,

Pieter.

op wat voor nummer was je dan verzekerd , of niet?
bakbrom65

kenteken te koop

Postby Herb » Sat Nov 18, 2006 8:29 pm

Als er nog iemand een kenteken zoekt,
Advertentienr.:6126050913 www.marktplaats.nl
Herb

Re: kenteken te koop

Postby irmin » Thu Nov 23, 2006 7:27 pm

Herb wrote:Als er nog iemand een kenteken zoekt,

300 euroooossssssss

Mag ik dat stompzinnig en geldklopperij vinden?
De RDW trekt ons al geldt uit de broekzak en dan doet zo'n gast er nog effe een schepje bovenop..... Maargoed, ieder z'n ding, vrijheid blijheid enzo. Met je gazelle naar de RDW voor technische keuring en slaan van plaat kost samen trouwens maar de helft.
irmin

Re: kenteken te koop

Postby Herb » Fri Nov 24, 2006 1:05 am

irmin wrote:
Herb wrote:Als er nog iemand een kenteken zoekt,

300 euroooossssssss

Mag ik dat stompzinnig en geldklopperij vinden?

Ja dat mag, ik vind t zelf ook belachelijk veel geld, maar het is maar wat een gek er voor geeft.
Ik kwam t tegen op marktplaats en dacht ik meld t even.
Rijden met een helm op is als sex met een condoom om.
Herb

Re: apollo

Postby 2stroke2love » Sat Jan 19, 2008 3:56 am

irmin wrote:
Vrijbuiter wrote:Hallo,

Ik heb pas een apollo gekocht, maar kan het framenummer niet vinden (staat dik in de verf). Waar moet ik zoeken....?? En oh ja, moet er, om een kenteken te kunnen krijgen, een Zundapp-blok onder zitten, of mag ik er ook een Honda in zetten.....?? Verder is de orginele achter-"vork" gebroken, en nou ben ik van plan om er zelf één te maken..... Wordt daar op gelet....??

Pieter.

Ik heb met m'n iets aangepaste achterbrug (maat dat valt niet op, tnzij je echt gaat kijken) en hondablok zonder problemen een kenteken gekregen. Framenummer wel 7 cijfers maar niks geen 02 op het einde. Geen probleem.
De schouwer interesseert het allemaal niks. Die voert een framenummer in in de computer en klaar.

En trouwens......bij mijn weten zijn die dingen nooit met zundapp geleverd. De gazelle in ieder geval niet.

hoi, ik ben ook met een apollo bezig en hij moet nog gekeurd worden...
heb je hem in amsterdam laten keuren?
ik ben geen zak...ook al rook ik lekkere tabak, doe ik straks ook achter m`n raam, op m`n bak!
2stroke2love

PreviousNext

Return to Apollo