rondebuis afwijzing

(Gazelle) Apollo (Truckbouw)

rondebuis afwijzing

Postby nino » Mon Nov 20, 2006 3:44 pm

mijn bak een apollo rondebuis waar ik van heb gezegd dat hij uit 64 kom is afgeweze en nu moet ik aantonen dat hij uit dat jaar komt zou iemand mij daar mee kunnen helpen, fotos folders iets
alvast bedankt
nino
het leven is stommer zonder bakbrommer
nino

Re: rondebuis afwijzing

Postby bakbrom65 » Mon Nov 20, 2006 10:49 pm

nino wrote:mijn bak een apollo rondebuis waar ik van heb gezegd dat hij uit 64 kom is afgeweze en nu moet ik aantonen dat hij uit dat jaar komt zou iemand mij daar mee kunnen helpen, fotos folders iets
alvast bedankt
nino

foto van je framenummer en een foto van je hele bakbrom is voldoende
bakbrom65

bedankt

Postby nino » Thu Nov 23, 2006 2:23 am

ik ga het proberen hopelijk binnekort goednieuws voor heel erg bedankt voor de tip
het leven is stommer zonder bakbrommer
nino

Postby irmin » Thu Nov 23, 2006 7:21 pm

mmmmmmm

de apollo en voorlopers (HMC zoveel en zoveel) zijn helaas allemaal van na 64. Aantonen dat-ie van 1964 is zal je dus niet lukken. Je kan wel aantonen dat-ie voor 1974 in productie kwam. Brommers van voor 1974 hoeven geen aangebracht/ingeslagen typegoedkeur te hebben.

Met fotoos van je brommer kun je het model van je brommer laten zien aan de RDW. Als je daarbij wat info met plaatjes over de apollo bijvoegt van voor 1974 moet dat voldoende zijn. Kijk effe op Kliko z'n site www.bakbrommers.nl bij gazelle.

succes
irmin

Postby Herb » Sat Jan 20, 2007 1:52 pm

Ik had met mijn Gazelle hetzelfde probleem.
Mooie brief gestuurd met veel informatie over de h.m.c. 707 met de informatie van de website van Kliko ( Kliko bedankt)
Heb nu een kloppend kentekenbewijs voor mijn Gazelle, iets wat ik van mijn apollo niet kan zeggen.
Heb er wel een kenteken voor gekregen, maar wat er op staast klopt niet helemaal.
Maar ach what the hell ik heb een kenteken!!
Rijden met een helm op is als sex met een condoom om.
Herb

Postby bakbrom65 » Sat Jan 20, 2007 8:31 pm

Herb wrote:Ik had met mijn Gazelle hetzelfde probleem.
Mooie brief gestuurd met veel informatie over de h.m.c. 707 met de informatie van de website van Kliko ( Kliko bedankt)
Heb nu een kloppend kentekenbewijs voor mijn Gazelle, iets wat ik van mijn apollo niet kan zeggen.
Heb er wel een kenteken voor gekregen, maar wat er op staast klopt niet helemaal.
Maar ach what the hell ik heb een kenteken!!

wat klopt er dan niet bij je apollo , zal op je kenteken ook gewoon gazelle staan want die goedkeur was ook van gazelle .
apollo is geen merknaam .
bakbrom65

Postby Herb » Sat Jan 20, 2007 8:41 pm

Het verschil is dat de apollo op het kenteken een bromfiets met 3 wielen is en de gazelle een carrier.
Ook het type klopt niet het is geen hmc 707 maar een hmc 703.

Niet dat het mij wat uitmaakt ik heb m'n kentekens en ben allang blij dat t eigenlijk zonder problemen verlopen is.

Vraag me af hoeveel bakbrommer en brommers er door deze geldklopperij voor altijd uit het straatbeeld verdwenen zijn.
En dan moet je ook nog gaan betalen voor brommers en bakbrommers die al 10 jaar in de schuur staan.

Ik heb gelukkig een verzamel polis gevonden waar 7 brommer vezekerd zijn voor slechts 60 euro. Betaal liever dat dan de kosten op het postkantoor om ze te laten schorsen en uiteindelijk goedkoper ook.
Rijden met een helm op is als sex met een condoom om.
Herb

Postby Amro » Sat Jan 20, 2007 11:45 pm

Oh, waar hebbie die verzamelpolis gevonden ? Ik ken nog wel iemand die er een gebruiken kan.... :?
Amro
Site Admin

verzekering

Postby Xenomobile » Sun Jan 21, 2007 2:10 am

Firma budding in Echteld, Amro.
ff googlen en dan vind je ze wel.
Max .7 per polis, ik heb dus twee polissen, ook dat is goedkoper dan ieder jaar schorsen...
Xenomobile (?<pi>),
Wout Rockx.
Xenomobile

Postby Amro » Sun Jan 21, 2007 1:51 pm

Thanx ;) mate
Amro
Site Admin

Next

Return to Apollo