NBBK 2008, laatste nieuws.

Rossen en crossen

Postby arno » Tue Apr 22, 2008 8:00 pm

Ik wil best proberen een werkende achterrem te monteren, maar ik heb zo mijn bedenkingen bij het verplicht stellen ervan voor iedereen met 50+.

Ik begrijp best dat standaard Apollo kabelremmen misschien een beetje tricky zijn met 100cc of meer, maar ik heb voorwielophanging van een Mini met bij elk wiel 2 remcilinders, dus een achterrem zal niet eens merkbaar zijn bij mij. Je tikt het pedaal aan en staat stil, nog voor je aan je achterrem hebt kunnen denken. Ik zou het onzin vinden om mensen, die tyfushard voor kunnen remmen, te diskwalificeren van deelname.
Volgens mij ben ik trouwens ook zeker niet de enige met hydrolische remmen voor.

Dus zou ik willen voorstellen, ben je niet zeker van je kabelvoorremmen, of zijn ze gewoon ronduit kut, sluit dan je achterrem aan.
arno

Re: NBBK 2008, laatste nieuws.

Postby Giel » Tue Apr 29, 2008 11:48 am

chris666 wrote:Dit op Pinksteren 10,11,12 mei. Lokatie volgt nog via de gebruikelijke bakbrommermaillijst.

Is het programma al bekend?

mvg
Giel

Postby mano » Sun May 04, 2008 11:40 pm

mag ik ook op de mailinglijst? mano.mano@gmx.net

is er ergens een lijst te vinden met eisen wat er uberhaupt mee mag doen? maw wat maakt een bakbrommer (voor de NBBK dan).

rij zelf op een apollotje maar heb vrienden die wel van een beetje knutselen houden.....

bedankt en groetjes,

mano
mano

Postby photoholic.nl » Tue May 06, 2008 8:02 pm

Rem the Remtalk please, ik wil alleen maar de lokatie weten!

Same old, same old???

(ik kijk iig alweer uit naar een spannende foto shoot van jullie acties/avonturen/ongelukken/strijd!)
photoholic.nl

Ik wil ook wel op die lijst.

Postby steckelfisch » Thu May 08, 2008 11:39 pm

steckelfisch

Previous

Return to Wedstrijden