Hallo iedereen!,
Zoals bij sommigen misschien bekent is er ieder jaar op Hemelvaartdag een groot oldtimerevenement bij de Haan Motoren in Hoornsterzwaag (fryslan). Er waren vorig jaar zo'n 10.000 bezoekers. Alles omtrent oldtimer motoren, brommers, tractors, auto's en rariteiten is hier te zien en er worden bovendien grasbaanraces met de motoren en brommers gehouden. S'avonds is er een zwarte race met allerhande gekke voertuigen en er is natuurlijk groot feest in de feesttent. Ik ken de organisator goed en hij vroeg me of ik de bakbrommerrijders wou uitnodigen op dit evenement zodat we een extra raceklasse kunnen houden! Je mag natuurlijk ook alleen je bakbrommer tentoonstellen zonder mee te doen aan de race. Zelf doe ik ook mee en neem een deel van mijn bakbrommerverzameling mee. Het is alleen erg jammer dat het tegelijk met de bakbrommer kampioenschappen is maar bij deze toch dit bericht en misschien tot ziens!.
Opgeven kan bij mij via mail gooitzen.de.haan@hetnet.nl en via de organisatie van het oldtimerevenement. zie ook: oldtimer-evenement.nl
vriendelijke groeten Gooitzen de Haan