Io wrote:PS: ik mis trouwens hier geluiden van degene die deze nieuwe onzin bedacht hebben!

In de originele mailing staat een telefoonnummer dat je kan bellen voor vragen. Als je vragen hebt, bel ze.
Ik word een beetje moe van het negatieve gedoe. Iets dergelijks organiseren kost veel tijd en dat niet alleen: de organisatoren dragen simpelweg meer verantwoordelijkheid dan anderen.
Wie gaat aan de hulpdiensten uitleggen wat er aan de hand is als het mis gaat? En als er weer wat op het laatste moment gekraakt wordt, zoals afgelopen jaar, wie verzorgt dan de communicatie met de politie?
Wie z'n naam komt op alle formulieren te staan als er shit is?
Wie zorgt dat er een terrein is, dat er een parcours is, dat er onbbstakels getimmerd zijn, dat er een bar in elkaar getimmerd is en dat er ook voldoende drank is etc. etc. etc.
Maar wat gebeurt er hier op het forum: mensen beginnen te zeiken omdat er twee (TWEE!!!!!!!) regels zijn. En dan suggereren dat op de zwarte cross alles mag. Ik weet niet of je ooit de reglementen van de zwarte cross of whatever hebt doorgelezen, maar dat is een hoop meer dan twee regeltjes. ik herinner me nog de toestanden in zuid limburg met de knastercross. Wij deden wat we altijd doen en gedroegen ons naar onze eigen maatstaven zelfs heel netjes en voorbeeldig. Maar zelfs dat was allemaal niet volgens de regels en een hoop gezeik.
Ik zou zeggen, als het je niet zint, zorg dat je zelf medeorganisator wordt.
Dat wilde ik effe kwijt, want kritiek hebben is prima, maar stel je voor dat jij veel tijd steekt in het organiseren van iets en het enige wat je erover leest op het internet is gezeik over een regel.
Nu bemoei ik me niet meer met deze discussie. Ik ga lekker met m'n 50cc-tje aan de slag (rekenen vijlen frezen lassen en nog veel en veel meer joh). Ik heb er superveel zin in en het wordt weer beregezellig! Tot dan lieve mensen en succes met de voorbereidingen. Ik ben benieuwd naar alle creaties.
En laat me nu aub niet als enige voor lul staan in m'n verkleedpakje