apollo en rdw

voor je verhalen enzo ....

apollo en rdw

Postby » Tue Jan 10, 2006 10:51 pm

wat een rit is dit met de rdw, liever asfalt onder mijn wielen.
is er bij iemand meer bekend over apollo in aalten?
tot wanneer leverden ze bakbrommers af met een minarelli blok, (ook 3-bak handschakel)
is er iets bekend overhet gebruik van stickers, plaatjes of slagletters in het frame om het typegoedkeuringsnummer kenbaar te maken, doel dan vooral op het in welke jaren wat werd toegepast.
zit dus met een apollo met bovenstaand blokje, wel framenummer, geen typegoedkblablablalangwoordishettoch.
alle info is welkom.
groet pé

Bakbrommers en kenteken

Postby kliko » Tue Jan 31, 2006 7:07 pm

Voor het laatste nieuws over het bromfiets kenteken moet je ff kijken op www.bakbrommers.nl.
Ik heb wel eens kontakt met de RDW en zo ook afgelopen vrijdag, ik heb er weer een nieuw stukje over geschreven, dat doe ik iedere keer als ik nieuws hoor.
Je kunt ook altijd naar mij mailen.
Kliko
kliko

ingewikkeld

Postby nino » Wed Feb 01, 2006 12:12 am

De RDW heeft sinds kort de administratie van de framenummers die door Apollo zijn gebruikt. Nu stelt de RDW dat alle framenummers die in deze administratie staan, ongeacht of er een typegoedkeur in de bakbrommer staat, een kenteken krijgen!

kliko dit stond onder het laatste bericht op jou site maar hoe komen we er achter welke framenummers ze hebben en welke niet want mijn frame wat een hele oude schijnt te zijn ronde buis en dat soort gedoe heeft een daar niet bijpassend frame nummer het frame zou kijkend naar het nummer uit 96 komen dus dat klopt mischien niet ik weet het niet

maar nu is mijn vraag dus welke frames nummers heeft de rdw in die adminietratie staan maar hoe komen we daar achter

nino
het leven is stommer zonder bakbrommer
nino

Return to algemeen